Сьогодні міленіали вже диктують бізнесу свої умови: на їхні смаки орієнтуються виробники, оскільки саме вони нині стали головними споживачами. Однак невдовзі їхній вплив стане прямим, а не опосередкованим, адже вони перейдуть зі статусу споживачів до розряду інвесторів. Тож, якщо ви не хочете залишитися без фінансування, необхідно вже зараз починати враховувати смаки міленіалів.
Хто ці люди та чого вони хочуть
Міленіали (або "покоління Y") – це люди віком від 19-ти до 35-ти років. Не плутайте їх із "поколінням Z" – тими, хто молодше 19-ти років. Разом вони є одним із найбільших поколінь за чисельністю, бо нині 50 % населення у світі молодше 30 років. Із кожним роком їхній вік і статки зростають. Скоро саме вони стануть вашими інвесторами.
Вони вкладатимуть свої накопичення в проекти, які відповідають їхнім цінностям: піклуванню про довкілля та стурбованості змінами клімату. Це означає, що під час інвестування міленіали віддаватимуть перевагу "чистій" енергетиці та екобезпечним проектам, орієнтованим на довгострокові перспективи.
Як привернути інвестиції від міленіалів
Останніми роками поведінку міленіалів вивчали в багатьох дослідженнях. І недемно: цінності саме цього покоління поступово стають новими суспільними нормами. Відповідно бізнесу для виживання та зростання також потрібно пристосовуватися до них.
Нижче наводимо список норм, у разі дотримання яких у майбутньому бізнес приверне увагу міленіалів.
Розрахунок на довгострокову перспективу
Міленіали – найбільш свідоме покоління з погляду турботи про майбутнє: вони готові платити більше за продукти й послуги, а також прихильні до навколишнього середовища. В інвестуванні міленіали зосереджують увагу на компаніях, які відповідають екологічним, соціальним та управлінським стандартам.
Чиста енергія
Міленіали турбуються про майбутнє довкілля та відчувають відповідальність за це. З цього погляду викиди вуглекислого газу є ключовою проблемою. Саме тому міленіали підтримують чисті технології, наприклад, відновлювану енергію, електричний транспорт і смарт-будівлі, тобто все розраховано на енергоефективність.
Інвестиції в зміни
Міленіали готові підтримувати підприємства, які генерують позитивні соціальні та/або екологічні зміни, незалежно від того, буде це підтримка благодійності чи власні проекти.
Безпосередній досвід
Міленіали виховані в епоху технічних досягнень. Вони мають миттєвий доступ до інформації та завжди онлайн. Це дає їм змогу змінювати світ і впливати на нього. Тому фокус їхніх інвестицій – технологічні компанії.
Розваги, здоров'я та дозвілля за розумну ціну
Міленіали чутливі до цін, оскільки більшість випускників закінчили ВНЗ в момент фінансової кризи. Їм подобається витрачати свої гроші на речі й події, які об'єднують їх із друзями. Крім того, міленіали прискіпливо ставляться до свого здоров'я – фізичні вправи й піклування про самопочуття посідають у їхньому житті особливе місце.
Житло міленіалів
Міленіали потребують інакших помешкань. Найкраще їхні потреби та цінності відтворюють смарт-квартири – студії (індивідуальне невелике житло, продумане до дрібниць).
Отже, задля розвитку вашого бізнесу в епоху "правління" міленіалів потрібно піклуватися про людей, їхнє майбутнє та Землю. У такому разі ви привернете не тільки увагу, а й гроші "покоління Y". В іншому разі ваша компанія ризикує збанкрутіти.