Європейська Комісія вжила нових заходів щодо посилення прозорості звітності бізнесу стосовно екологічних і соціальних аспектів діяльності: сьогодні вона схвалила нове керівництво з розкриття такого роду інформації у послідовній і порівнянній манері. Безсумнівно, це дасть користувачам звітності більше можливостей для порівняння компаній між собою, що стане стимулом і для самих компаній ділитися нефінансовою інформацією з потенційними інвесторами.
Керівництво покликано надати допомогу європейським складачам звітності у виконанні національних вимог щодо розкриття інформації, визначених прийнятою у 2014 році Європейською Директивою. Сучасним інвесторам, як добре відомо, суто фінансової інформації вже замало, тому прозорі компанії отримують довгострокові переваги у вигляді більш низьких витрат залучення капіталу, утримання в себе найталановитіших кадрів і, загалом, кращих результатів діяльності.
Крім того, якісні нефінансові розкриття – важливий елемент стійкої фінансової системи, що відповідає одному з основних завдань Єврокомісії щодо впровадження в ЄС стійкої фінансової стратегії як складової компонента Союзу ринків капіталу (Capital Markets Union).
Згідно з новим керівництвом будь-яка компанія зобов'язана розкривати актуальну інформацію щодо фактичного чи потенційного впливу своєї діяльності на навколишнє середовище, а також розповідати у звітності, як поточні чи ймовірні події, пов'язані з навколишнім середовищем, можуть вплинути вже на саму компанію. Згідно з очікуваннями більш докладні розкриття досить швидко призведуть до значного скорочення викидів парникових газів в атмосферу та інших позитивних змін.
"Європа зобов'язана очолити провідну роль у створенні більш стійких і більш "зелених" економік, – вважає Валдіс Домбровскіс (Valdis Dombrovskis), віце-голова Європейської комісії і європейський комісар з питань євро і соціального діалогу в комісії Жан-Клода Юнкера. – Ось чому ми сьогодні пропонуємо гнучке керівництво, щоб стимулювати корпоративну прозорість у всіх секторах. Розкриваючи актуальну інформацію з екологічних і соціальних аспектів, компанії роблять послугу самі собі й допомагають інвесторам, кредиторам і суспільству загалом".
Джерело: GAAP.RU