лист ДФСУ від 06.06.2016 р. № 19570/7/99-99-15-02-02-17
Положення Протоколу, що пропонується до підписання, повністю приведені у відповідність до Модельної Конвенції Організації економічного співробітництва та розвитку.
Представники фондової спільноти виступили з критикою проекту Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо регульованих ринків та деривативів)" (законопроект № 3498), який винесено на розгляд Верховної Ради України в другому читанні. З цього приводу НКЦПФР надає роз'яснення щодо деяких положень законопроекту.
10 міфів про законопроект щодо регульованих ринків і деривативів № 3498
Через приязність і гнучкість правової інфраструктури у сфері бізнес-спільноти більшість міжнародних корпорацій і товариств із обмеженою відповідальністю під час реєстрації компанії роблять свій вибір на користь компаній на Маршаллах.
При продажу основних засобів Податковий кодекс вимагає здійснювати коригування на залишкову вартість основного засобу, зафіксовану в бухобліку.
Як визначити цей показник?
На думку аналітиків ринків та акцій, звітність публічних компаній повинна містити більш детальну інформацію про вартість брендів і нематеріальних активів.
Практично в усіх країнах стягується або податок на додану вартість (ПДВ), або загальний податок із продажу товарів і послуг (податок із продажів, англ. General Sales Tax), але більшість законодавчих актів, що регулюють ПДВ і податок із продажів, було розроблено до появи сучасних цифрових технологій і нових бізнес-моделей. Багато із цих законів уже віджили своє, не виконують свою функцію і не дають необхідного ефекту. Тому державні органи багатьох країн почали вносити зміни до своїх правил розрахунку таких податків. В основному ці зміни стосуються операцій у сфері телекомунікацій, медіа, електронної комерції та інших послуг, які надаються віддалено.
Останнім часом значно збільшилася кількість показників і даних, які не передбачені принципами GAAP і згідно з правилами складання звітності не відображаються у фінансовій звітності компаній. Однак такі показники можуть містити важливу інформацію, яка може бути корисна всім користувачам звітності, в тому числі регулюючим органам.
Останнім часом українські посадовці все частіше і частіше вживають термін ВЕPS у рамках проведення деофшоризації. Ба більше, було навіть створено робочу групу для підготовки законопроектів з питань протидії зменшенню податкової бази та переміщенню прибутків за кордон. Робоча група розробляє пакет законів про автоматичний обмін інформацією з іншими країнами, одноразове декларування та непрямі методи контролю за витратами фізичних осіб. Окрім цього, планується реалізувати лояльне фінансове законодавство та податок на виведений капітал.
Декілька законопроектів з цього пакета планувалось зареєструвати ще до кінця червня, але на момент підготовки матеріалу це не зроблено. Тому зупинимось на нормах Концепції впровадження основних рекомендацій BEPS в Україні.
Лукаш Міхоровський, директор департаменту аудиту Deloitte, професійний аудитор, про прийдешню революцію у фінансовій звітності від IFRS 16 "Оренда"
У парламенті зареєстровано Законопроект № 4646, головна мета якого – гармонізація національного законодавства у сфері бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності із законодавством Європейського Союзу та МСФЗ.
У регістрах бухгалтерського обліку 2015 року було відображено дооцінку об'єкта основних засобів.
Чи можемо ми нараховувати амортизацію на дооцінену вартість основного засобу для цілей податкового коригування, що зменшує фінансовий результат до оподаткування?
Уже досить тривалий час Рада з МСФЗ не публікувала свіжих звернень до світової інвесторської спільноти в рамках своєї періодичної серії "Інвесторські перспективи", але ось нарешті поспіло свіже оновлення. Головна тема цього разу – доведення фінансової інформації до користувачів звітності. Своїми "перспективами" ділиться Пат Фіннеган (Pat Finnegan) – член Ради з МСФЗ. Він розповість про те, як компанії можуть підвищити ефективність розкриття інформації про структуру капіталу.